lunes, 24 de agosto de 2015

Fisterra

O que vai a Compostela fai ou non fai o camiño se chega ou non a Fisterra.



Con mi poemario Alboradas en los zurrones del pastor





Luar na lubre - Hai un paraiso

Hai un paraiso nos confíns da terra, 
Hai un paraiso ao que guian as estrelas. 
Hai un paraiso nos confíns da terra , 
Hai un paraiso ao q guian as estrelas. 

Por sete camiños chegan ata aquí 
Por sete camiños, son os pelegríns... 

Hai un paraiso nos confíns da terra, 
E a cidade santa chamase Compostela. 
Hai un paradiso nos confíns da terra 
E a cidade santa chamase Compostela.... 

Por sete camiños chegan ata aquí, 
Por sete camiños, son os pelegríns... 

Meu Señor Santiago que estás en Galicia 
Dende todo o mundo veñen con ledicia...





Treixadura - Fisterra

Fisterra vai na proa
Camariñas vai no mar'e
Santa Uxía de Ribeira
Poboa do Caramilal'e

Eu tamén choro,
eu tamén choro,
cando non me alumean, meu ben
eses teus ollos.

Se queres que brille a lúa
pecha os ollos meu amor'e
que mentra-los tes abertos
a lú pensa que hai sol'e

Eu tamén choro...

Para sardiñas Aguiño
para bolos Castiñeiras
para rapazas bonitas
Santa Uxía de Ribeira

Eu tamén choro...

No hay comentarios: